خالص تقاضا برای خرید سهام در مقطعی به چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۰:۱۵ جمع صف‌های خرید به حدود چهار هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش ۳۲۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با چهار هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین مقدار پول در صفوف خرید «شپنا»، «وآیند» و «رمپنا» و در صفوف فروش «کرمان»، «خگستر» و «کاما» در نوبت انتظار است و حجم صف بانک آینده به نزدیک دو درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

گفتنی است ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان (۵۳ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۱۷۰ میلیارد تومان (۵۴ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۷۲ نماد و حجم صف‌های فروش در ۷ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "فرآورده‌های نفتی" و "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان و ۶۵۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند که از سویی دیگر هیچ گروهی زیر فشار فروش نمی‌باشد.

این جدول ۴۹ درصد از پنج هزار و ۲۶۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هشت هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۴ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۳ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صفوف خرید یا فروش