۰ نفر

بهار طلایی صندوق «افق ملت»

۳ تیر ۱۳۹۹، ۷:۲۵
کد خبر: 447920
 بهار طلایی صندوق «افق ملت»

سهامداران «افق ملت» طی دو سال اخیر به سود 1088درصدی رسیدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، بهار طلایی صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در سهام «افق ملت»، تحت مدیریت تامین سرمایه بانک ملت ، با ثبت بازدهی قابل توجه 159درصدی و برتری این صندوق در میان دیگر صندوق های قابل معامله همراه شد. این عملکرد درخشان سبب شد تا صندوق مزبور با گذشت دو سال از شروع به فعالیت، 1088درصد بازدهی نصیب سرمایه‌گذاران خود کرد.

صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در سهام «افق ملت» با نماد معاملاتی «افق ملت» از تاریخ ششم خرداد ماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. ارزش اسمی هر واحد سرمایه‌گذاری صندوق در تاریخ شروع فعالیت در حالی ۱۰ هزار ریال بوده است که خالص ارزش دارایی‌های هر واحد این صندوق در روز سی و یکم خرداد ماه سال ۱۳۹9 به حدود 120،000ریال رسیده و توانسته است بازدهی 1088 درصدی برای سرمایه‌گذاران خود محقق کند.

همچنین عملکرد صندوق سرمایه گذاری افق ملت در بهار 99 بسیار درخشان بود؛ بر این اساس صندوق مزبور با کسب بازدهی 159درصدی در سه ماهه ابتدایی سال 1399 توانست رتبه نخست بیشترین بازدهی در میان صندوق های سهامی قابل معامله را کسب کند و در میان 10 صندوق برتر از نوع صندوق سرمایه گذاری سهامی قرار گیرد.  

گفتنی است، ترکیب اصلی پرتفوی این صندوق در حال حاضر شامل صنایع محصولات شیمیایی، بانکها و موسسات اعتباری، استخراج کانی‌های فلزی و فلزات اساسی بوده است. ضمن اینکه صندوق مزبور با تکیه بر سهام ارزنده به لحاظ بنیادی و با استفاده از بررسی‌های تیم کارشناسی خود توانسته است، با ریسک کمتر به بازدهی مطلوب تر دست یابد.

صندوق سرمایه‌گذاری «افق ملت» در این مدت ثابت کرده است که توانایی کسب بازده مناسب را برای دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری خود دارد؛ بنابراین صندوق سرمایه‌گذاری افق با توجه به مدیریت معتبر و عملکرد درخشان خود یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری برای افرادی است که می‌خواهند بخشی از دارایی‌های خود را در بازار سرمایه سرمایه‌گذاری کنند و به عبارت دقیق تر از گزینه سرمایه گذاری غیر مستقیم برای ورود به بازار سهام بهره گیرند. از طرفی این صندوق با دارا بودن بازارگردان فعال از طریق صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی ملت، فرصت ورود و خروج با قیمت مناسب را برای همه دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری و سرمایه گذاران فراهم کرده است.

WhatsApp Image 2020-06-23 at 8.01.06 AM