۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام

۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۴۲
کد خبر: 446460
فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام

خالص تقاضا برای خرید سهام در مقطعی به پنج هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، در ساعت ۱۰:۰۰ جمع صف‌های خرید به حدود پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با پنج هزار میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین مقدار پول در صفوف خرید «وبصادر»، «خساپا» و «خودرو» و در صفوف فروش «کفپارس»، «وسدید» و «خودکفا» در نوبت انتظار است.

گفتنی است ارزش ۱۰ صف خرید برتر در مجموع هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان (۳۳ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۳۳۰ میلیارد تومان (۸۴ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲۲ نماد و حجم صف‌های فروش در شش نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های ‘بانک‌ها مؤسسات اعتباری’ و ‘خودرو و ساخت قطعات’ بیشترین سفارشات خرید را در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه ‘سایر محصولات کانی غیرفلزی’ تحت تأثیر سهم فرآورده‌های نسوز پارس تنها گروه متشنج بازار است.

این جدول حدود ۳۲ درصد از پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هفت هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۳ درصد است یعنی با فرض معامله‌ی کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

2