۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام

۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳
کد خبر: 446224
فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام

خالص تقاضا برای خرید سهام در مقطعی به پنج هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۰:۰۰ جمع صف‌های خرید به حدود پنج هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش ۷۳۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با چهار هزار و ۹۸۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین مقدار پول در صفوف خرید «وبصادر»، «شتران» و «خساپا» و در صفوف فروش «کفپارس»، «خصدرا» و «سبزوا» در نوبت انتظار است و حجم صف فرآورده‌های نسوز پارس به ۱۱ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

گفتنی است ارزش ۱۰ صف خرید برتر در مجموع هزار و ۹۷۰ میلیارد تومان (۳۴ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۶۸۰ میلیارد تومان (۹۳ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲۲ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های ‘بانک‌ها و مؤسسات اعتباری’ و ‘خودرو و ساخت قطعات’ بیشترین سفارشات خرید را در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه‌های تحت فشار فروش متأثر از تک‌نمادها بوده‌اند.

این جدول حدود ۳۳ درصد از شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع شش هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۳ درصد است و با فرض معامله‌ی کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

بورس