۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام

۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۴۹
کد خبر: 444857
فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام

تقاضا برای خرید سهام در مقطعی به طور خالص سه هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۰:۰۰ جمع صف‌های خرید به حدود سه هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش ۶۲۰ میلیارد تومان است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با سه هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین مقدار پول در صف خرید «شتران»، «کاما» و «شپنا» و در صف فروش «کفپارس»، «غمارگ» و «غشهداب» در نوبت انتظار است. علاقه‌مندان به گروه‌های ‘فرآورده‌های نفتی’ و ‘بانک‌ها و مؤسسات اعتباری’ بیشترین سفارشات خرید را در سیستم ثبت کردند و از سویی دیگر به جز گروه ‘سایر محصولات کانی غیرفلزی’ فشار فروش خاصی در گروه‌های دیگر دیده نمی‌شود.

این جدول حدود ۴۶ درصد از چهار هزار و ۴۸۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. گفتنی است ۱۰ صف خرید برتر مجموعاً هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان ( ۴۷ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۵۲۰ میلیارد تومان ( ۸۴ درصد کل) ارزش دارد.

در مجموع پنج هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده است که نسبت صف‌ها به آن ۷۸ درصد می‌شود یعنی با فرض معامله‌ی کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۰ هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

بورس