۰ نفر

علی صحرایی:

حرکت مستمر بورس تهران در مسیر رشد و توسعه

۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰
کد خبر: 399967
حرکت مستمر بورس تهران در مسیر رشد و توسعه

علی صحرائی مدیر عامل بورس تهران در پیامی سیزدهمین سالروز تاسیس بورس را تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سنا؛ مدیر عامل بورس تهران طی پیام تبریکی بیان کرد: شرکت بورس اوراق بهادار تهران با بیش از نیم قرن تجربه بورس در ایران براساس قانون جدید بازار سرمایه، در پانزدهم آذر ماه ۱۳۸۵ با شکلی نوین ثبت و بازتاسیس شد و با این تحول مثبت و سازنده، ۱۳ سال مستمر را  به سمت روزآمدی، نوسازی و ایجاد ابزارهای متنوع مالی و پوشش ریسک گام‌های بلندی برداشته است.

بورس تهران امیدوار است به پشتوانه ۵۲ سال تجربه خود،  بتواند نقش مناسبی را در جهت توسعه و ارتقاء جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد ملی ایفا کند و به اهداف ترسیمی در چشم انداز آتی کشور و رسیدن به جایگاه برتر در منطقه نائل آید.

سیزده سال تلاش صادقانه را به همراه فراز و فرودهای متعدد پشت سر گذاشتیم و کوشش کردیم، هر روز در راه تعالی و بهتر شدن گام برداریم. در شرایط کنونی، توجه بسیاری از مردم به بازار سرمایه جلب شده است و شاهد اقبال عمومی به بازار سهام هستیم. این امر جزو اهداف مسئولان و سیاست‌گذاران بازار سرمایه است و مسئولیت ما و همکاران ما در بورس اوراق بهادار تهران را دو چندان می‌کند.

بورس تهران علاوه بر تحقق اهداف و اجرای مسئولیت های محوله،  با ایجاد بستری بر پایه  شفافیت اطلاعاتی به عنوان رکن اصلی بازار سرمایه  برای هدایت نقدینگی به‌سوی توسعه اقتصادی، نگاهی ملی و منطقه ای به توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و ارتقاء دانش مالی آحاد جامعه دارد و با گسترش خدمات در تالارهای منطقه ای و توجه به مسئولیت اجتماعی به این مهم پرداخته است.

کارکنان عزیز و سخت کوش شرکت بورس تهران، در سیزدهمین سالروز تاسیس شرکت بورس تهران به خانه ای جدید قدم می گذاریم که جز در سایه  تدبیر و دور اندیشی هیات مدیره محترم ادوار دوره نوین و همراهی و حمایت بی دریغ سازمان بورس و اوراق بهادار به سرانجام نمی رسید. فرارسیدن ۱۵ آذر، سالروز تاسیس شرکت بورس تهران را به تمامی شما همکاران عزیز در تهران و تالارهای منطقه ای، سهامداران و همچنین ذینفعان بازار سرمایه تبریک عرض می‌کنم.

ایمان دارم رشد و شکوفایی و ایجاد  ابزارهای متنوع مالی جدید در بورس تهران با عنایات پروردگار، در پرتو دانش و تخصص هیات مدیره بصیر، تلاش و همدلی همکاران و نیروی انسانی متعهد و جوان امکان پذیر بوده است. از تلاش و همدلی همکاران صدیق و دلسوز، سهام‌داران همگام و همراه، قدردانی و سپاسگزاری می‌نمایم.