۰ نفر

معرفی عضو جدید هیئت مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران

۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۳
کد خبر: 399113
معرفی عضو جدید هیئت مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران

به استناد اطلاعیه کدال و مصوبه مجمع ۲۴ / ۰۴ / ۹۷ و جلسۀ هیات‌ مدیرۀ مورخ ۱۰ / ۰۹ / ۹۸ اسامی اعضای هیات ‌مدیره بورس تهران و نمایندگان آنها و سمت هریک در سامانه کدال اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس "اطلاعیه معرفی/تغییر در ترکیب اعضای حقوقی هیات‌مدیره بورس اوراق بهادار تهران" با نماد بورس منتشره در سایت کدال، اسامی اعضای هیئت ‌مدیره و نمایندگان آنها و سمت هریک اعلام شد. با تغییرات به عمل آمده در اعضای هیات ‌مدیره بورس تهران محمدرضا صادقی مقدم دانش آموخته دکترای مدیریت تولید جایگزین وحید رجبیان شد.

به این ترتیب آقایان محمد ابراهیم محمد پورزرندی به نمایندگی از سرمایه گذاری ملی ایران، محمد رضا صادقی مقدم به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، سید مهدی سدیدی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی، علی اکبر امین تفرشی به نمایندگی از شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد، محمودرضا خواجه نصیری به نمایندگی از کارگزاری خبرگان سهام، امیرتقی خان تجریشی به نمایندگی از کارگزاری بورس بیمه ایران و خانم سولماز وزیرزاده به نمایندگی از بانک آینده به عنوان اعضای جدید هیات مدیره بورس تهران معرفی شدند.