۰ نفر

شرکت فرابورس ایران اعلام کرد؛

عرضه عمده سهام 3شرکت فرابورسی

۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱
کد خبر: 396679
عرضه عمده سهام 3شرکت فرابورسی

شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه عمده سه شرکت در روزهای آتی خبر داد.

اقتصادآنلاین - میلاد عبداللهی؛  شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای از عرضه عمده سهام غیرمدیریتی سه شرکت خبر داد.

بر این اساس شرکت پشم‌بافی توس «نتوس»، روز سه شنبه هفته جاری (5آذر) تعداد 1میلیون و 170 هزار معادل 3.97 درصد از سهام شرکت را به طور عمده و نقد در بازار فرابوس ایران عرضه خواهد کرد، لازم به ذکر است سرمایه پایه شرکت بیش از 20 میلیون سهم است و  قیمت پایه هر سهم نزدیک به 5900 تومان درنظر گرفته گرفته شده است.

همچنین روز چهارشنبه نیز 4.51 درصد معادل 9میلیون 805 هزار از سهام شرکت کارخانه‌های صنعتی آزمایش با نماد «لازما» به شکل مذکور عرضه خواهد شد، گفتنی است قیمت پایه هر سهم قابل عرضه 765 تومان و کارگزار عرضه کننده آن شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد خواهد بود. شایان ذکر است سرمایه پایه شرکت معادل 217 میلیون 500 هزار سهم خواهد بود.

از سوی دیگر، سومین شرکتی که در اطلاعیه فرابورس  به آن اشاره شده است و شنبه هفته آینده( 9آذر ماه) شرایط معادل دو شرکت بالا را خواهد داشت، شرکت پتروشیمی ممسنی با نماد «ممسنی» است،  در جزییات این اطلاعیه آمده است: بیش از 21 میلیون  و 149 هزار سهم معادل 1.52 درصد از سهام شرکت مذکور به صورت عمده عرضه خواهد شد؛ قیمت پایه هر سهم معادل 252 تومان درنظر گرفته شده است و سرمایه پایه شرکت معادل 1میلیون و 390 هزار سهم خواهد بود.