۰ نفر

مدیرعامل "توسعه ملی": کرسی‌های خدمت به توسعه کشور را قمار نمی‌کنیم

۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۸:۲۳
کد خبر: 364980
مدیرعامل "توسعه ملی": کرسی‌های خدمت به توسعه کشور را قمار نمی‌کنیم

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در جمع مدیران شرکت با ابراز خرسندی از عملکرد 6ماهه این مجموعه که حاصل تلاش مدیران و کارشناسان متخصص است، ابراز امیدواری نمود که مجمع صاحبان سهام این گروه در پایان ماه جاری به لطف خدا با خبرهای خوبی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، سید مهدی سدیدی عملکرد 6 ماهه گروه توسعه در قیمت سهم، ارزش بازار و NAV را، عملکردی درخشان خواند و افزود: بیش از 60% رشد در این سه مؤلفه داشته ایم و این نتیجه دقت همکاران ما بر سهام شرکت اصلی و شرکت های زیرمجموعه است. همچنین عملکرد مالی ما در سود، بازده دارایی ها و بازده حقوق صاحبان سهام، دارای وضعیتی بسیار مطلوب است.

مدیرعامل و بانک در ادامه افزود: آن چیزی که برای ما بعنوان یک هولدینگ چندرشته ای صنعتی، اهمیت دارد این است که ماهیت تولیدی بودن نباید تحت الشعاع سرمایه گذاری قرار گیرد که تحقق این موضوع نیازمند توجه ویژه به میزان تولید شرکت های تابعه و سهم بازار می باشد.

سدیدی در ادامه با اشاره به آرمان گروه مبنی بر «حکمرانی نخبگان» خاطر نشان کرد: ما اعتقاد داریم آن چیزی که باعث تغییر در سطح عملیاتی می شود، وجود شایستگان نخبه در پست های مدیریتی است و تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا این امر محقق شود. همانگونه که نگاه ما به عملکرد تیمی سبب شده است تا اقبال بازار اعم از سهامداران حقیقی و حقوقی نسبت به سهام وبانک، بالا باشد.

وی خطاب به مدیران مجموعه گروه توسعه ملی افزود: ممکن است تلاش های صادقانه شما برای بدخواهان، وصله ناجور باشد ولی ما گزینه ای غیر از سالم کار کردن و سپردن امانت و مدیریت به اهل اش و امانت داری سهامداران خود نداریم.

مدیرعامل گروه توسعه ملی، رأی قاطع و اول در مجمع بورس کالا را یک فرصت خوب دانست که باید در اختیار کشور قرار گیرد و خاطر نشان کرد: با فعالیت در هیأت مدیره ها و پست های اجرایی، مسئولیت و فرصت برای خدمت به توسعه کشور را داریم و دیگران بدانند «کرسی های خدمت به توسعه کشور را قمار نمی کنیم» و حاضر نیستیم به خاطر منافع شخصی هیچکس، منافع عمومی و سازمانی خود را ضایع کنیم و در این راه توکل بر خدا و همدلی و همراهی مدیران، پشتیبان ما خواهد بود.