۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

شفاف سازی «غالبر» در خصوص نوسان قیمت سهام منتشر شد

۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۱۱
کد خبر: 358904
شفاف سازی «غالبر» در خصوص نوسان قیمت سهام منتشر شد

شرکت لبنیات کالبر که در بازار دوم بورس تهران با نماد «غالبر» معامله می‌شود نوسان قیمت سهام شرکت را به صورت‌های مالی شرکت بی ارتباط دانست.

اقتصاد آنلاین - محمدامین خدابخش؛ شرکت لبنیات کالبر که در بازار دوم بورس تهران با نماد غالبر مورد داد و ستد قرار می‌گیرد دقایقی قبل توضیحات مربوط به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی خود در خصوص نوسان قیمت بیش از ۵۰ درصد سهام این شرکت را بر روی تارنمای کدال قرار داد.

بر این اساس شرکت اعلام کرده است که افزایش قیمت نماد معاملاتی آن که به رشد قیمت این نماد تا سطح ۶۳۵ تومان و هفت ریال به ازای هر سهم انجامیده است دلیلی به جز نوسان قیمت سهام نداشته و تمامی تغییرات اخیر به دلیل شرایط موجود در بازار سهام رخ داده است.

این شرکت اعلام کرده که با توجه به عدم طرح سوال یا ابهام در سامانه تعداد از سوی سهامداران و تحلیلگران به استحضار می رساند که تاکنون هیچگونه تقریبا امنیتی در عملکرد مالی شرکت و یا عملیات آن که منجر به تغییر با اهمیت در صورت‌های مالی شود رخ نداده است.

گفتنی است، این شفاف‌سازی پس از آن صورت می گیرد که در ماه های اخیر قیمت نماد این شرکت از حدود ۲۰۰ تومان به قیمت ۶۳۵ تومان رسیده است.