۰ نفر

معامله ۲۷ هزار میلیارد ریال انواع محصول در بورس کالای ایران

۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۲۱
کد خبر: 358362
معامله ۲۷ هزار میلیارد ریال انواع محصول در بورس کالای ایران

در هفته منتهی به ۱۶ خرداد ماه، ۴۳۸ هزار و ۶۷۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد داد و ستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۳ و ۱۵ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین نقل از کالا خبر، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۴۰ هزار و ۳۴۷ تن انواع کالا به ارزش ۱۶ هزار و ۳۲۸ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۲۳۲ هزار و ۹۹۰  تن فولاد، ۵ هزار و ۳۲۵ تن مس، یک هزار و ۹۰۰ تن آلومینیوم،۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۱۹۷ هزار و ۶۵۲ تن انواع کالا به ارزش ۱۰ هزار و ۷۳۱ میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار ۵۱ هزار و ۳۰ تن وکیوم باتوم، ۵۷ هزار و ۷۶۳ تن قیر، ۴۴ هزار و ۶۵۱ تن مواد پلیمری، ۱۶ هزار و ۲۲۶ تن مواد شیمیایی، ۲۳۰ تن عایق رطوبتی، ۲۷ هزار تن لوب کات، ۵۰۶ تن روغن پایه و ۷۶۰ تن گوگرد معامله شد.

شایان ذکر است ۱۶۵ تن خرما استعمران نیز در تالار محصولات کشاورزی به فروش رسید. همچنین ۵۱۴ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد.