۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

توضیحات آلومراد در خصوص نوسان قیمت سهام شرکت/ افزایش 10 درصدی قیمت «فمراد» پس از بازگشایی

۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴
کد خبر: 356403
توضیحات آلومراد در خصوص نوسان قیمت سهام شرکت/ افزایش 10 درصدی قیمت «فمراد» پس از بازگشایی

توضیحات شرکت آلومراد که نماد معاملاتی آن در بورس تهران معامله می‌شود در خصوص نوسان قیمت سهام شرکت حاکی از آن است که تا کنون تغییر با اهمیتی در صورت‌های مالی شرکت رخ نداده و افزایش قیمت سهام ناشی از افزایش تقاضا در نماد یاد شده است.

صبح امروز اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شرکت آلومراد در تارنمای کدال درج شد. این شرکت که در بازار دوم بورس تهران با نماد «فمراد» مورد داد و ستد قرار می‌گیرد در راستای اجرای مفاد ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرای نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به استحضار اعلام کرده است که عملکرد شرکت تغییر با اهمیت که توجیه کننده رشد اخیر قیمت سهام در نماد «فمراد» باشد را شاهد نبوده است.

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ بر این اساس شرکت آلومراد اعلام کرده است که از تاریخ گزارشگری قبلی صورت های مالی و گزارش تفیری مدیریت دوره مالی سه ماهه منتهی به 30 آذر ماه  ۱۳۹۷ هیچ نوع تغییر با اهمیتی که وضعیت مالی شرکت را دچاردگرگونی کند، رخ نداده است.

این شفاف سازی پس از آن صورت می‌گیرد که از 21 اردیبهشت ماه سال جاری قیمت هر سهم آلومراد از 900 تومان تا 1400 تومان افزایش داد و موجب تغییر بیش از 50 درصد قیمت این نماد تنها در دو هفته شد. بر این اساس به نظر می رسد نوسانات قیمت سهام این شرکت در روزهای اخیر متاثر از شرایط حاکم و موجود در بازار سهام و نیز حجم عرضه و تقاضا باشد.

شرکت در ادامه نامه شفاف سازی خود آورده است که «لازم به توضیح است سهامداران محترم با مطالعه دقیق صورتهای مالی و اطلاعاتی که از طریق سامانه کدال در دسترس عموم قرار دارد.  ملاحظه خواهند کرد که قیمت سهم فعلی از روال عادی خارج شده است و تقاضای بوجود آمده تماما از طریق اشخاصی خارج از سهامداران عمده شرکت است. سهامداران محترم مستحضر باشند هرگونه رویداد مالی و معامله با اهمیت از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد بنابراین این شرکت هیچگونه مسئولیتی در ارتباط با افزایش بی رویه قیمت سهام نداشته و تبعات حاصله از آن بر عهده خود شخص معامله گر است.»

گفتنی است، پس از این شفاف سازی نماد شرکت بازگشایی شد و هم اکنون با افزایش 10 درصدی بهای هر سهم در قیمت هزار و 650 تومان معامله می‌شود که نشانگر افزایش 10.25 درصدی قیمت سهام آلومراد است.