۰ نفر

ترین‌های امروز بازار سهام «‌دوشنبه30 اردیبهشت 98»؛

گروه شیمیایی 112 میلیارد تومان حجم خورد/ «وخارزم» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۵۹
کد خبر: 354495
گروه شیمیایی 112 میلیارد تومان حجم خورد/ «وخارزم» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

در داد وستدهای امروز تالارحافط، پتروشیمی فناوران، سیمان آرتا اردبیل و سالمین ‌بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

اقتصادآنلاین - رامین‌بیات؛ امروز در داد وستدهای بورس‌تهران «کگل»، «شپنا» و «رمپنا» بیشترین تاثیر منفی و «پارس» و «شبریز» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل‌گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با کاهش 979 واحدی به رقم 211 هزارو871 واحد رسید. همچنین تولیدکنندگان بورس کالای ایران، صنایع کاغذسازی کاوه و سیمان فارس نو نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

ازسویی سرمایه‌گذاری خوارزمی‌بیشترین‌ارزش داد وستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، پتروشیمی پارس، بانک ملت، ذوب‌آهن اصفهان، پالایش نفت اصفهان، سیمان تهران، بانک تجارت، پتروشیمی فناوران و سایپا نیز بعد از«وخارزم» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

در فرابورس نیز کی بی سی، تولید برق ماهتاب کهنوج و بیمه کوثر پربازده‌ترین شرکت‌ها و بهمن دیزل، قند شیروان قوچان و بجنورد و داروسازی کاسپین تامین هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌گروه‌های شیمیایی، خودرویی و بانکی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. به‌طوریکه درگروه شیمیایی طی 19 هزارو 191نوبت معاملاتی 138میلیون و 471 هزار سهم به ارزش 112 میلیارد تومان داد و ستد شد.

179

180

181