۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات 4.05 درصد از سهام بانک سامان را واگذار می‌کند

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰
کد خبر: 353888
سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات 4.05 درصد از سهام بانک سامان را واگذار می‌کند

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در نظر دارد، تعداد 333.686.501 سهم، معادل 4.05 درصد از سهام بانک سامان را بطور یک‌جا و به صورت نقد از طریق عرضه در فرابورس ایران به فروش برساند.

اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ سهام بلوکی بانک سامان روز شنبه چهارم خردادماه توسط کارگزاری حافظ به قیمت پایه هر سهم 200 تومان روانه میز فروش خواهد.  

بازار معاملات این داد و ستد، تابلو «ب» بازار پایه فرابورس ایران بر اساس مقررات بازار سوم فرابورس خواهد بود و شرایط پرداخت ثمن معامله و واگذاری سهام به صورت یکجا و نقد تعیین شده است.

این در حالیست، با توجه به اینکه بانک سامان در بازار پایه حضور دارد، بر اساس اعلام فرابورس، کسب اطلاعات کافی و وافی از وضعیت مالی، اقتصادی، فنی و حقوقی شرکت مورد واگذاری قبل از تاریخ انجام معامله بر عهده خریدار با خریداران است.

همچنین خریدار با خریداران بعد از واگذاری حق هیچ‌گونه ادعا علیه شرکت فرابورس ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار به استناد نداشتن اطلاعات لازم از اسناد و صورت‌های مالی، اقتصادی، فنی و حقوقی و آخرین وضعیت حساب‌ها و موارد اعلامی و اطلاعات دیگر مربوط به سهام مورد معامله و شرکت مربوطه را ندارند.