۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

شفاف سازی «لبوتان» در خصوص نوسان قیمت سهام

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۰۵
کد خبر: 352857
شفاف سازی «لبوتان» در خصوص نوسان قیمت سهام

شفاف سازی «لبوتان» در خصوص نوسان قیمت سهام شرکت حاکی از آن است که هیچ تغییر با اهمیتی نسبت به زمان آخرین گزارشگری مالی در صورت‌های مالی شرکت رخ نداده است.

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ توضیحات شرکت گروه صنعتی بوتان گروه صنعتی بوتان بر روی سایت کدال درج شد. این نماد که در بازار اول بورس تهران اب نماد «لبوتان» معامله می‌شود پس از ان به ارائه توضیحات و انجام شفاف سازی ملزم شد که در روزهای گذشته افزایش قیمت آن موجب شد تا مشمول تدابیر نوسان بیش از 50 درصد قیمت شود. بر این اساس «لبوتنان» اعلام کرده است که پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی منتشر شده در سامانه کدال و به استناد ماده 17 مکرر یک دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می رساند کنفرانس اطلاع رسانی در روز 22 اردیبهشت برگزارشده است.

از آنجا که هیچ سوالی در مدت زمان مقرر از سوی سرمایه گذاران پرسیده نشده است شرکت دلیل این افزایش قیمت را متوجه تغییر عملکرد مالی شرکت ندانسته و اعلام کرده است که از تاریخ آخرین گزارشگری مالی ارائه شده توسط شرکت هیچ گونه تغییر با اهمیتی که افزایش قیمت سهام را توجیه کند رخ نداده است.

گفتنی است، آخرین صورت‌های مالی شرکت مربوط به 29 اسفندماه 97 است که همراه با گزارش تفسیری مدیریت و به صورت حسابرسی نشده در تارنمای کدال قرار گرفته است.