۰ نفر

ترین‌های امروز بازارسهام«چهار‌شنبه 18 اردیبهشت 98»؛

یک میلیارد و349 میلیون سهم به ارزش240 میلیارد تومان در گروه‌ خودرویی معامله شد/«تاصیکو» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۲۷
کد خبر: 352029
یک میلیارد و349 میلیون سهم به ارزش240 میلیارد تومان در گروه‌ خودرویی معامله شد/«تاصیکو» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

در داد وستدهای امروز تالارحافط، گلوکوزان،صنایع کاغذسازی کاوه ولنت ترمز ایران ‌بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

اقتصادآنلاین - رامین‌بیات؛ امروز درداد وستدهای بورس‌تهران«فولاد»، «فملی»، «کچاد» و «کگل» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل‌گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با افزایش سه هزار و 146 واحدی به رقم 211 هزار و 344 واحد رسید. همچنین سیمان ایلام، سیمان قائن وجام دارو نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

از سویی سرمایه‌گذاری صدرتامین بیشترین ارزش داد و ستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. ذوب‌ آهن‌ اصفهان، سایپا، ایران خودرو، گروه مپنا، پارس خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، بان تجارت، بانک ملت و  ملی صنایع مس ایران نیز بعد از«تاصیکو» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

در فرابورس نیز ریل سیر پرداز، بهمن دیزل و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا پربازده‌ترین شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، شیر پاستوریزه پگاه فارس و داروسازی کاسپین تامین هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌گروه‌های خودرویی، کانه‌های فلزی و شیمیایی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. به‌طوریکه درگروه خودرویی طی 65 هزارو 430 نوبت معاملاتی یک میلیارد و 349 میلیون سهم به ارزش 240 میلیارد تومان داد و ستد شد.