۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

عقبگرد «خزامیا» همزمان با افت دست جمعی قیمت‌ها در بازار سهام

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲
کد خبر: 351710
عقبگرد «خزامیا» همزمان با افت دست جمعی قیمت‌ها در بازار سهام

شفاف سازی نماد معاملاتی خزامیا که به دلیل لزوم ارائه اطلاعات و برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تار نمای کدال ارائه شده بود، حاکی از آن است که هیچ تغییر با اهمیتی در عملکرد مالی شرکت زامیاد رخ نداده است.

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ ساعتی قبل اطلاعت حاصل از شفاف سازی شرگت خودروسازی زامیاد بر روی تارنمای کدال درج شد. طی این شفاف سازی شرکت همانند بسیاری از شرکت‌هایی که طی هفته‌های اخیر اقدام به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی کرده اند اعلام کرده است که تغییر با اهمیتی در عملکرد شرکت رخ نداده است. از این رو نمی توان انتظار داشت که در اعطلاعات افشا شده تا مقطع فعلی شاهد تغییر با اهمیتی در صورت‌های مالی باشیم.

 در این شفاف سازی که به موجب ماده 17 مکرر یک دستور العمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران انجام شده است، نوسان قیمت شکل گرفته در معاملات «خزامیا» ناشی از افزایش تقاضا و تحت تاثیر نوسانات و جو کلی بازار در روزهای گذشته عنوان شده است.

گفتنی است، نوسان یاد شده در یک ماه و نیم گذشته قیمت این سهم را از 90 تومان به 145 تومان افزایش داده است. با این حال رشد مداوم قیمت سهام این شرکت در روز جاری ادامه  نیافت و معاملات این نماد در حالی امروز به پایان رسید که قیمت هر سهم «خزامیا» تا نزدیک به 10 درصد کاهش یافته است.