۰ نفر

ترین‌های امروز بازارسهام«یکشنبه 15 اردیبهشت 98»؛

گروه خودرویی 253 میلیارد تومان حجم خورد/«ذوب» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۰۶
کد خبر: 351481
گروه خودرویی 253 میلیارد تومان حجم خورد/«ذوب» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

در داد و ستدهای امروز تالارحافط، لنت ترمز ایران، ایران مرینوس و کشت و صنعت پیاذر ‌بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

اقتصادآنلاین - رامین‌بیات؛ امروز درداد و ستدهای بورس تهران«فولاد»،«فارس»،«فملی»و«کگل» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل‌گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با کاهش 8236 واحدی به رقم 215هزارو 820 واحد رسید. همچنین ایران‌ترانسفو، ماشین‌سازی نیرو محرکه و تولیدکنندگان بورس کالای ایران نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

ازسویی ذوب‌آهن‌اصفهان بیشترین ارزش داد و ستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. سایپا، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری صدر تامین، ملی صنایع مس ایران، صنایع شیمیایی ایران، پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت و گروه مپنا نیز بعد از«ذوب» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

در فرابورس نیز آسیا بانک‌دی، افرانت و ریل سیر پرداز پربازده‌ترین شرکت‌ها و سرمایه‌‌گذاری مسکن شمال غرب، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و زرین معدن آسیا هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌گروه‌های خودرویی، فلزات‌اساسی و بانکی ‌دربین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. به‌طوریکه درگروه خودرویی طی 68 هزارو 417 نوبت معاملاتی یک میلیارد و 467 میلیون سهم به ارزش 253 میلیارد تومان داد و ستد شد.

122

123

124