۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

رشد قیمت «لخانه» ناشی از رونق تقاضا

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴
کد خبر: 351170
رشد قیمت «لخانه» ناشی از رونق تقاضا

نماد معاملاتی شرکت لوازم خانگی پارس (لخانه) با توجه به لزوم شفاف سازی در خصوص نوسان قیمت سهام اعلام کرد که افزایش قیمت در نماد این شرکت ناشی از افزایش تقاضا بوده و اتفاق جدیدی در عملکرد مالی شرکت رخ نداده است.

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ رونق گرفته در معاملات بازار سهام این بار با توقف نماد معاملاتی لوازم خانگی پارس انجامید. این نماد که به دلیل نوسان بیش از ۶۰ درصد قیمت متوقف شده بود در ساعات پایانی روز گذشته به ارائه شفاف سازی در وب سایت کدال مبادرت کرد.

این شرکت که در بازار پایه ب فرابورس با نماد لخانه معامله می شود، در متن شفاف سازی خود که به موجب ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران منتشر شده آورده است که از آن‌جا که در سامانه تدان سوالی برای شرکت مطرح نشده لخانه توضیحات مطبوع خودرو به شرح زیر ارائه کرده است:

عملیات شرکت به روال معمول ادامه داشته و تا کنون تغییر با اهمیتی در نحوه فعالیت و یا عملکرد شرکت (شامل تغییر سرمایه گذاری‌ها و ...) رخ نداده است. از این رو تمامی تغییرات رخ داده در قیمت سهام «لخانه» تابع جریان عرضه و تقاضا بوده و ناشی از رویداد مالی موثر بر صورت‌های مالی شرکت نیست.