۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

«ثفارس» در صدد کسب مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۱۵
کد خبر: 350422
«ثفارس» در صدد کسب مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی

اطلاعیه پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت عمران و توسعه فارس ساعتی قبل در تارنمای کدال درج شد.

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ اطلاعیه پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت عمران و توسعه فارس ساعتی قبل در تارنمای کدال درج شد. بر این اساس شرکت در نظر دارد تا با عنایت به ماده 3 دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به افزایش سرمایه 100 درصدی اقدام کند.  مطابق با این درخواست، شرکت به دنبال کسب مجوز افزایش سرمایه  100 میلیارد تومانی است تا بتواند از این طریق میزان سرمایه ثبت شده خود را به 200 میلیارد تومان برساند.

در صورتی که مراحل افزایش سرمایه  یاد شده با موفقیت انجام شود شرکت موفق می‌شود تا از محل آورده نقدی سهامداران ،مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته سرمایه خود را افزایش دهد. این افزایش به منظور تکمیل پروژه نیکان و انجام پروژه آسمان صدرا فاز 4 که در تاریخ 1398/02/07 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود.

گفتنی است، شرکت عمران و توسعه فارس در بازار دوم بورس تهران، در گروه انبوه سازی و املاک و مستغلات با نماد «ثفارس» معامله می‌شود و در آخرین معامله خود  روز جاری با قیمت 228 تومان معامله می‌شود.