۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران «غالبر» دلگرم به آینده یک پروژه توسعه‌ای

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۸
کد خبر: 350420
سهامداران «غالبر» دلگرم به آینده یک پروژه توسعه‌ای

شرکت لبنیات کالبر امروز طی ارائه توضیحات در خصوص نوسان قیمت اخیر سهام این شرکت در بورس تهران، دلیل تقاضای شکل گرفته بر روی سهام خود را خوشبینی سهامداران به آینده پروژه توسعه‌ای شرکت عنوان کرد.

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ شرکت لبنیات کالبر طی روز جاری در خصوص نوسان بیش از ۵۰ درصد قیمت نماد این شرکت در بورس تهران به سازی پرداخت. این نماد که تحت عنوان غالبر در بازار دوم بورس تهران معامله می‌شود، امروز اعلام کرد که به استناد ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران شرکت از تاریخ آخرین گزارش مالی ارائه شده در تاریخ سی آذر ماه ۹۷ تغییر با اهمیتی را در عملکرد مالی خود شاهد نبوده است.

شرکت در ادامه اعلام کرده که تا مقطع فعلی از لحاظ سود و زیان در وضعیت مناسبی به سر می برد. از این رو به نظر می رسد که نوسان قیمت سهام شرکت روزهای معاملاتی اخیر به دلیل اطلاعات افشا شده در بیستم اسفندماه سال گذشته باشد.

طی این شفاف شازی «غالبر» اعلام کرده بود که مراحل خرید زمین و انواع تجهیزات پروژه های شیر خشک صنعتی انجام شده است. به نظر شرکت دلیل استقبال از سهام  شرکت لبنیات کالبر  خوشبینی در مورد همین پروژه بوده است. شفاف سازی یاد شده پس از آن صورت می‌گیرد که قیمت هر سهم «غالبر» به 307 تومان رسید.