۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

جزئیات عرضه اولیه دو میلیارد سهم «تاصیکو»/ حداکثر سهم هر معامله‌گر آنلاین هفت هزار سهم در بازه قیمتی 205 تا 220 تومان است

۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳
کد خبر: 349829
 جزئیات عرضه اولیه دو میلیارد سهم «تاصیکو»/ حداکثر سهم هر معامله‌گر آنلاین هفت هزار سهم در بازه قیمتی 205 تا 220 تومان است

بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس، امروز عرضه اولیه دو میلیارد سهم معادل 10 درصد سهام شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین در تالار حافظ انجام خواهد شد.

اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ «تاصیکو» به عنوان پانصدو سی و دومین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران در بخش استخراج کانه های فلزی و گروه و طبقه استخراج سایر کانه های فلزی در فهرست نرخ‌های بازار دوم به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دوره ثبت سفارش از ساعت 10:00 الی12:30  امروز(دوشنبه 9 اردیبهشت ماه) بوده و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان‌پذیر خواهد بود.

 همچنین سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 7 هزار سهم تعیین شده و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است. از سویی ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده، کف قیمت 205 و سقف قیمتی 220 تومان جهت ثبت سفارش امکان‌پذیر بوده و ورود سفارش به‌صورت گروهی مجاز نیست.

کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

این در حالی است که پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران خواهد بود.