۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

افزایش تقاضا در نماد «فلوله» ناشی از وضعیت مناسب شرکت

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹
کد خبر: 349617
افزایش تقاضا در نماد «فلوله» ناشی از وضعیت مناسب شرکت

«فلوله» باارائه توضیحات در خصوص نوسان قیمت سهام و شفاف سازی در این باره، معاملات روزانه خود را در سقف قیمت روزانه خاتمه داد.

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ یکی از نمادهایی که این روزها بسیار مورد توجه بازار سهام قرار گرفت نماد معاملاتی شرکت لوله و ماشین سازی ایران بود. این شرکت که در بازار اول بورس تهران با نماد «فلوله» شناخته می‌شود امروز در خصوص افزایش قیمت یاد شده در سامانه کدال به شفاف سازی پرداخت.

بر این اساس لوله و ماشین سازی ایران اعلام کرد که با توجه به افزایش میزان تولید و فروش شرکت در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل انعکاس آن در کدال و همچنین برگزاری مزایده فروش سهام شرکت هامون نایزه که مورد استقبال سهامداران محترم قرار گرفته، سهام فلوله در روزهای اخیر مورد توجه اهالی بازار سهام قرار گرفته است.

این افزایش تقاضا که منجر به صف خرید شدن «فلوله» در روزهای اخیر شده در مجموع به افزایش قیمت ادامه‌دار نماد معاملاتی شرکت لوله و ماشین سازی ایران انجام میده و موجب شده تا از قیمت ۴۶۷ تومان در تاریخ بیستم فروردین ماه سال جاری شاهد رشد قیمت برنامه های این شرکت باشیم.

بر این اساس قیمت هر سهم «فلوله» دوره یاد شده از این قیمت افزایش یافته امروز در حال معاملات خود را خاتمه داده که قیمت هر سهم این شرکت ۶۶۸ تومان است. معاملات این شرکت امروز در حالی خاتمه یافت که ۵۵۰ هزار سهم «فلوله» ورزش ۳۶۷ میلیون تومان معامله شد.