۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

امضای یک تفاهم در حاشیه فاینکس 2019/ تحریم‌ها مهم‌ترین مانع بر سر راه تعامل مناسب ایرانبا انجمن بین المللی روابط عمومی

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲
کد خبر: 348584
امضای یک تفاهم در حاشیه فاینکس 2019/ تحریم‌ها مهم‌ترین مانع بر سر راه تعامل مناسب ایرانبا انجمن بین المللی روابط عمومی

صبح امروز در حاشیه برگزاری دوازدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه، انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس تفاهم نامه همکاری امضا کردند. در این نشست بر لزوم توسعه همکاری‌ها با «ایپرا» تاکید شد.

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ صبح امروز در حاشیه برگزاری دوازدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه، انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

در این نشست که در آن سید مالک حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، یاسر فلاح مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار و اسوتلانا استاوروا رئیس هیئت مدیره انجمن بین المللی روابط عمومی و عالی‌رتبه ترین مقام این نهاد بین‌المللی حضور داشتند، تفاهم‌نامه‌ای و در زمینه فعالیت بین المللی و انتقال تجارب بین طرفین به امضا رسید.

این تفاهم که در حوزه اقدامات مرتبط با ارتقای سطح سواد مالی منعقد شده به عنوان نخستین تفاهم نامه همکاری مشترک بین انجمن بین المللی روابط عمومی و یک نهاد ایرانی به امضا رسیده است.

طی نشست خانم استاوروا نماینده ایپرا در این نشست حضور داشت در خصوص ارتقای سطح روابط این سازمان با سازمان بورس ابراز امیدواری کرد. در پایان نشست سید مالک حسینی، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد ضمن انتقاد از تحریم‌های یکجانبه آمریکا از نقش مخرب این تحریم‌ها و مانعی که بر سر راه عضویت در «ایپرا» ایجاد کرده‌اند، انتقاد کرد و آن را مانعی جدی بر سر راه تعامل ایران با انجمن بین‌المللی روابط عمومی دانست.