۰ نفر

مدیرعامل شرکت رتبه بندی اعتباری پارس کیان مطرح کرد؛

فاینکس ۲۰۱۹؛ فرهنگ سازی همه جانبه برای بازارهای سه گانه

۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۱۱
کد خبر: 348071
فاینکس ۲۰۱۹؛ فرهنگ سازی همه جانبه برای بازارهای سه گانه

معاون سابق ناشران و امور اعضا شرکت بورس اوراق بهادار، نقش نمایشگاه بورس بانک و بیمه را در فرهنگ سازی و انتقال صحیح مفاهیم در بازارهای مالی کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: فاینکس ۲۰۱۹ فرصتی طلایی است تا افرادی که می‌خواهند با ابعاد مختلف بازارهای سه گانه مطلع شوند، برای سرمایه گذاری آتی خود تصمیم گیری کنند .

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سنا، محمدرضا ‌ عربی‌مزرعه‌شاهی ابراز داشت: این اتفاق خوبی به ویژه در بازار سرمایه است که سالانه یکبار خروجی ها و آنچه را در بازار سرمایه رخ داده، در معرض دید عموم می گذاریم و همه مردم در هر سن، شغل و ساختاری می توانند از دستاوردها و اقدامات آن مطلع شوند و استفاده کنند .

معاون سابق ناشران و امور اعضا شرکت بورس اوراق بهادار توضیح داد: بازار سرمایه و سهام و دیگر مفاهیم آن علیرغم معرفی و تبیین مناسب در فضاهای دیگر،همچنان برای برخی مردم عادی یک موضوع گنگ و تا حدودی پیچیده است، لذا برگزاری این رویداد مالی بزرگ، اتفاق خیلی خوب و مبارکی است که به فهم عمومی جامعه از این بازار کمک خواهد کرد .

وی با اشاره به ضرورت برقراری ارتباط متقابل بین فعالان بازار سرمایه و ارکان این بازار تاکید کرد: فاینکس ۲۰۱۹ همانند دوره‌های قبل رویدادی است که خدمات سه صنعت بورس، بانک و بیمه در فضایی مناسب به آحاد جامعه معرفی می شود و طبیعی است در این فضا ارایه خدماتی همچون آموزش‌های رایگان و برگزاری نشست‌های تخصصی نیز نمایشگاه را جذاب‌تر و پویاتر خواهد کرد .

عربی‌مزرعه‌شاهی همچنین با بیان اینکه جریان خبری ایجاد شده در فاینکس، بسترهای لازم برای یک فرهنگسازی همه جانبه را برای هر سه بازار فراهم می کند، خاطرنشان کرد: فاینکس ۲۰۱۹ رویداد بزرگی است و کمتر زمانی دیده می شود که جایی به صورت منسجم  به معرفی حوزه‌هایی همچون فین تک و فناوری مالی در کشور بپردازد.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از گذشته نیاز به توسعه بازار با حضور و مشارکت فعال مردم داریم، گفت: به طور قطع فرهنگ سازی و آشنایی افراد جامعه با ابزارهایی که در بورس استفاده می شود، در حرکت و انتقال نقدینگی از بازارهای غیرمولد به بازار سرمایه موثر خواهد بود.

خاطرنشان می شود: فاینکس ۲۰۱۹ از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می شود. شرکت های علاقه مند به مشارکت در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/ مراجعه کنند.