۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

«گکوثر» دلیل نوسان قیمت هفته‌های اخیر تنها ناشی از افزایش تقاضا بوده است

۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۴۲
کد خبر: 347276
«گکوثر» دلیل نوسان قیمت هفته‌های اخیر تنها ناشی از افزایش تقاضا بوده است

«گکوثر »اعلام کرد که نوسان قیمت پنجاه درصدی در هفته‌های گذشته در این نماد رخ داده، تنها ناشی از افزایش تقاضا بوده و تغییر با اهمیتی در عملکرد مالی این شرکت رخ نداده است.

اقتصاد آنلاین - محمدامین خدابخش؛ رشد پی در پی قیمت بسیاری از نمادهای بازار سهام در هفته های اخیر سبب شده تا این روزها را شاهده اطلاعیه های بسیاری در خصوص نوسان قیمت نماد های یاد شده در تارنمای کدال باشیم. همین مصرف شد تا امروز نیز بسیاری از نمادها برای اطلاعات در این خصوص بر روی سایت کدال بپردازند.

یکی از شرکت‌هایی که در این روز پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی اقدام به شفاف سازی و انتشار مدارک مربوطه بر روی این سایت کرد، شرکت هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان بود. این شرکت که نماد معاملاتی آن در بازار دوم فرابورس با نماد «گکوثر» مورد معامله قرار می‌گیرد، طی انتشار نامه‌ای اعلام کرد که طی موعد مقرر سوال و یا ابهامی را از طریق سامانه تدان دریافت نکرده است. از این رو شرکت اعلام کرده که با عنایت صورتهای مالی حسابرسی نشده و صورتهای مالی حسابرسی شده شرکت منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ که در سامانه کدال بارگذاری شده تاکنون هیچ تغییر با اهمیتی در وضعیت عملیاتی و یا مالی شرکت رخ نداده است.

شرکت اعلام کرد که در صورت وقوع هر گونه رخ داد با اهمیت در عملکرد شرکت، مراتب را مطابق ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های پذیرفته شده در سازمان بورس منتشر خواهد کرد. گفتنی ست این شفاف‌سازی پس از آن صورت می گیرد که نماد معاملاتی شرکت یاد شده روزهای گذشته افزایش قیمت ۵۰ درصدی را تجربه کرده است.