۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

پیشنهاد افزایش سرمایه 28 درصدی «تنوین» از سوی هیات مدیره/ مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی منبع افزایش سرمایه است

۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۲۲
کد خبر: 347039
  پیشنهاد افزایش سرمایه 28 درصدی «تنوین» از سوی هیات مدیره/ مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی منبع افزایش سرمایه است

هیات مدیره تامین سرمایه نوین پیشنهاد افزایش سرمایه 28 درصدی از مبلغ 700 میلیارد تومان به 900 میلیارد تومان را تصویب کرد.

اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ این افزایش سرمایه «تنوین» به منظور منظور بهبود ساختار سرمایه و جلوگیری از خروج وجه نقد از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به انجام خواهد شد.

 بر اساس اعلام تامین سرمایه نوین، انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

 این گزارش حاکیست، سهام این شرکت بورسی از جمله عرضه اولیه هایی بود که در روزهای پایانی اسفند ماه انجام شد، که در این رابطه تعداد ۷۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه نوین به عنوان پانصدوبیست و پنجمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس عرضه شد.

 این در حالی است که سود خالص «تنوین» نیز برای دوره ۹ماه نخست سال گذشته به ۲۷۸میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال 96، رشد ۱۶درصدی را تجربه کرد. به همین ترتیب «تنوین» تا پایان آذرماه سال گذشته، مبلغ ۳۹۷ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده است.