۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

رشد 93 درصدی قیمت سهام یک شرکت بدون وجود دلایل بنیادی/ توضیحات «زشگزا» در خصوص نوسان قیمت بر روی تارنمای کدال

۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵
کد خبر: 343919
رشد 93 درصدی قیمت سهام یک شرکت بدون وجود دلایل بنیادی/ توضیحات «زشگزا» در خصوص نوسان قیمت بر روی تارنمای کدال

بر اساس آنچه که «زشگزا» اعلام کرده است نوسان قیمت سهام این شرکت هیچ دلیل بنیادی نداشته و تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ نماد معاملاتی شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد که در بازار دوم فرابورس با نماد «زشگزا» معامله می شود صبح امروز در خصوص نوسان قیمت اخیر این سهم روی تارنمای کدال ارائه شفاف‌سازی پرداخت.

این شرکت که از تاریخ دوازدهم اسفند سال ۹۷ به یکباره افزایش قیمت‌های مداوم در سقف نوسان مجاز روزانه را تجربه کرده، تاکنون به دلیل افزایش قیمت یاد شده یک کنفرانس اطلاع رسانی نیز در تاریخ بیست و ششم اسفند ماه سال قبل برگزار کرده است.

بر این اساس قیمت نماد شرکت یاد شده از تاریخ دوازدهم اسفندماه رشد خود را از سطح 943 تومان آغاز کرده و روز معاملاتی گذشته را در حالی به پایان برده که هر سهم آن ۱۸۲۶ تومان معامله شده است. این افزایش بازدهی ۹۳ درصدی را در مدت مورد اشاره برای سهام شرکت به ثبت رسانده است.

با این حال مطابق آنچه که شرکت در شفاف سازی اخیر خود به همچنین در کنفرانس اطلاع رسانی که در ماه گذشته برگزار کرده در دو نوبت خاطرنشان کرده است که افزایش قیمت یاد شده دلیلی به جز پیشی گرفتن تقاضا بر عرضه معاملات این نماد ندارد و تاکنون هیچ اتفاق با هم میتی در صورت‌های مالی شرکت رخ نداده که افزایش بهای سهام شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد را  قیمت یاد شده توجیه کند.