۰ نفر

ترین‌های امروز بازار سهام(دوشنبه 20اسفند۹۷)؛

«فراورده‌های نفتی»، «فلزات اساسی» و «کانی‌های فلزی» شاخص کل را بالا کشیدند/ «فولاد» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۵۱
کد خبر: 341111
«فراورده‌های نفتی»، «فلزات اساسی» و «کانی‌های فلزی» شاخص کل را بالا کشیدند/ «فولاد» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

در معاملات امروز تالار حافظ، پاکسان، سیمان خزر و داروسازی سینا بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

اقتصاد آنلاین - رامین‌بیات؛ امروز در داد وستد‌های بورس تهران، گروه‌های فراورده‌های نفتی، فلزات اساسی و کانی‌های فلزی بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل بورس گذاشتند.

 این در حالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با افزایش 2900 واحدی به رقم 167هزارو 371 واحد رسید و برای دومین روز متوالی در مسیر رشد بالای 1000 واحد قرار گرفت.  

بر اساس این گزارش، قند لرستان، تولید محورخودرو و کاشی و سرامیک حافظ متحمل بیشترین زیان در بین شرکت‌های بورسی شدند.

از سویی فولاد مبارکه اصفهان نیز بیشترین ارزش داد و ستد‌ها را در بازار سهام به خود اختصاص داد. بانک ملت،  صنایع ملی مس ایران، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، ذوب‌آهن‌اصفهان، بانک‌تجارت، پالایش نفت اصفهان، فولاد کاوه جنوب کیش، سرمایه‌گذاری صنعت نفت و سرمایه‌گذاری صنعت بیمه نیز بعد از«فولاد» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

درفرابورس نیز صنعتی ومعدنی شمال شرق شاهرود،شیر وگوشت زاگرس شهرکرد و زرین معدن آسیا پربازده‌ترین‌شرکت‌ها و سیمان تدبیرگران قارس و خوزستان، بیمه نوین و شیر پگاه آذربایجان شرقی هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها بودند.

این گزارش حاکیست، فلزات اساسی، شیمیایی‌ها و بانکی‌ها بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

photo_2019-03-11_16-41-52

photo_2019-03-11_16-41-52

photo_2019-03-11_16-42-08