۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

مجمع«سنیر» با افزایش 200 درصدی سرمایه از محل مطالبات حال شده سهام‌داران موافقت کرد

۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴
کد خبر: 340235
 مجمع«سنیر» با افزایش 200 درصدی سرمایه از محل مطالبات حال شده سهام‌داران موافقت کرد

مجمع عمومی فوق‌العاده سیمان نی‌ریز برای سال (دوره) مالی منتهی به 29 اسفند برگزار و طی آن افزایش سرمایه 200 درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به تصویب رسید.

 اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ این افزایش سرمایه سیمان نی‌ریز به منظور اصلاح ساختار مالی با محوریت تعیین وضعیت مطالبات سهام‌داران بابت سود‌های سهام پرداخت نشده طی سال‌های گذشته و همچنین رعایت دستور العمل‌ها و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص الزامات پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران انجام می‌شود.

همچنین سازمان‌بورس در موافقت با افزایش سرمایه«سنیر» اعلام کرد:«در اجرای قانون بازار اوراق بهادار(مصوب آذرما 1384) تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سیمان سفید نی‌ریز(سهامی عام)، در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشده و افزایش سرمایه از نظر این سازمان بلامانع است.»

بر اساس این گزارش، گروه سیمانی‌ این روزها رونق چندانی را ندارد، این در حالیست که در ماه گذشته شایعه افزایش قیمت مجدد سیمان باعث رونق این صنعت بورسی شد، اما این روزها، آن‌ها به مانند کلیت بازار سهام در نوسان هستند، حال باید دید سیمانی‌ها تا پایان سال به چه سمت وسویی حرکت خواهند کرد.