۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آخرین وضعیت ‌«قشرین» برای درج در بازار پایه فرابورس

۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۰۲
کد خبر: 339103
آخرین وضعیت ‌«قشرین» برای درج در بازار پایه فرابورس

با توجه به لغو پذیرش شرکت‌ صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان در بورس تهران، این شرکت برای معامله سهام، باید در بازار پایه فرابورس درج ‌‌شود.

اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ «قشرین» بعد از این‌که نتوانست در مدت زمان 12 ماهه، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی‌ها را انجام دهد و از شمولیت ماده 141 قانون تجارت خارج شود، پذیرش آن در بورس تهران لغو شد.

در همین رابطه، مهدی پارچینی سرپرست معاونت بازاربورس اوراق بهادار تهران در گفتگو با اقتصاد آنلاین اعلام کرد: شرکت صنعتی وکشاورزی شیرین‌خراسان با توجه به اینکه سهامی عام است، باید در بورس یا فرابورس پذیرش شود. از انجایی که این شرکت در بورس نیز لغو پذیش شده است، باید فرآیند پذیرش در بازار پایه فرابورس را طی کند.

 از سویی بهنام محسنی معاون بازارهای خارج از بورس فرابورس نیز در گفتگو با اقتصاد آنلاین گفت: مراحل درج  شرکت صنعتی وکشاورزی شیرین‌خراسان باید طی شود و بعد از آن این امکان وجود دارد، تا سهام این شرکت در بازار پایه قابل داد و ستد باشد.

این در حالیست که مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظوراصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت ماده141 اصلاحیه قانون تجارت روز دوشنبه 20 اسفندماه برگزار خواهد شد.