۰ نفر

ترین‌های امروز بازار سهام (سه‌شنبه97/12/07)؛

گروه‌های پالایشی و فلزات اساسی بالاترین اثر کاهشی را بر شاخص کل گذاشتند/ «افق» بیشترین حجم داد و ستد را به خود اختصاص داد

۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۴۸
کد خبر: 338344
گروه‌های پالایشی و فلزات اساسی بالاترین اثر کاهشی را بر شاخص کل گذاشتند/ «افق» بیشترین حجم داد و ستد را به خود اختصاص داد

در داد و ستد‌های امروز تالار حافظ شهد، نمادهای گروه‌های پالایشی و فلزات اساسی بیشترین نقش را در کاهش دو هزار واحدی شاخص کل داشتند.

اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ امروز در بازار سهام شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه، پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندر عباس و صنایع ملی مس ایران بالاترین اثر کاهش را بر روی شاخص کل بورس گذاشتند.

همچنین سرمایه‌گذاری صنعت بیمه، لیزینگ ایرانیان و بیمه ملت متحمل بیشترین زیان در بین شرکت‌های بورسی شدند. در مقابل نیز مهر کام پارس، کنترل خوردگی تکین کو و پارس سرام نیز بیشتر یازدهی را در بورس به دست آوردند.

از سویی فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروشه م بیشترین ارزش داد و ستد‌ها را در بازار سهام به خود اختصاص داد. این در حالیست که بانک ملت، ذوب‌آهن، ملی صنایع مس ایران، ، فولاد مبارکه اصفهان، بانک تجارت، های وب ، فروسیلیس ایران و پرداخت الکترونیک سامان کیش نیز در بین ده شرکتی که بیشترین ارزش داد و ستدها را به خود اختصاص دادند، قرار گرفتند.

در فرابورس نیز پتروشیمی مارون، فراورده‌های غذایی و قند چهار محال و سرمایه‌گذاری‌تدبیرگران فارس و خوزستان پربازده‌ترین شرکت‌‌ها لقب گرفتند و در مقابل نیز کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، ریل سیر کوثر و زرین معدن آسیا هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها بودند.

photo_2019-02-26_15-34-20

photo_2019-02-26_15-34-11

photo_2019-02-26_15-34-17