۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

«فرابورس» به بازار اول فرابورس آمد

۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۳۲
کد خبر: 338337
«فرابورس» به بازار اول فرابورس آمد

نماد معاملاتی شرکت فرابورس ایران (فرابورس) در بازار اول فرابورس درج نماد شد.

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ نماد معاملاتی شرکت فرابورس ایران (فرابورس) در بازار اول فرابورس درج نماد شد. بنا بر اطلاعات مندرج در اطلاعیه درج نماد که از سوی شرکت فرابورس ایران صادر شده است، این شرکت نماد معاملاتی خود را از بازار پایه الف به بازار اول فرابورس انتقال می‌دهد. این رویداد پس از آن صورت می‌گیرد که «فرابورس» کلیه شرایط احراز صلاحیت به منظور پذیرش در بازار اول را دارا شده است.

بر این اساس نماد معاملاتی «فرابورس» یکصد و نودمین نماد معاملاتی فرابورس و پنجاه و هشتمین نماد بازار اول این شرکت درج نماد شده است. گفتنی است، نماد یاد شده در گروه «فعالیت کمکی به نهادهای مالی واسط» و در زیر گروه «فعالیت‌های مرتبط با اوراق بهادار» جای گرفته و در تاریخ 20 آذر ماه سال جاری با درج نماد آن موافقت شده است.

لازم به یاد آوری است که  این شرکت که یکی از ارکان‌های بازار سرمایه به شمار می‌رود وزیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می‌کند. پس از مخابره این خبر به بازار نماد «فرابورس» امروز بیشتر ساعت معاملاتی خود را با صف خرید سپری کرد، هم اکنون در قیمت 405 تومان به ازای هر سهم معامله می‌شود. گفتنی است، قیمت سهام این شرکت در سال جاری نوسان زیادی را تجربه کرده به طوریکه قیمت آن از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری تا اواخر تابستان از حدود 170 تومان تا 620 تومان افزایش یافته بود.