۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ورود یک نماد جدید به جمع نمادهای فرابورسی/ «زفکا» درج نماد شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۷:۱۳
کد خبر: 334059
ورود یک نماد جدید به جمع نمادهای فرابورسی/ «زفکا» درج نماد شد

شرکت کشت و دامداری فکا پس از احراز کلیه شرایط پذیرش، صد و هشتاد و هشتمین نماد فرابورس شد. این نماد که هم اکنون در بازار دوم فرابورس درج شده است به عنوان یکصد و هشتمین شرکت پذیرفته شده در این بازار به فعالیت خواهد پرداخت.

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ شرکت کشت و دامداری فکا پس از احراز کلیه شرایط پذیرش، صد و هشتاد و هشتمین نماد فرابورس شد. این نماد که هم اکنون در بازار دوم فرابورس درج شده است به عنوان یکصد و هشتمین شرکت  پذیرفته شده در این بازار به فعالیت خواهد پرداخت.

این شرکت فرابورسی که در 20 خرداد سال جاری در فرابورس ایران پذیرش شده، با نماد معاملاتی "زفکا" وارد چرخه معاملات خواهد شد. لازم به ذکر است که «زفکا» در گروه زراعت و خدمات وابسته، زیر گروه کشاورزی، دامپروری و خدمات وابسته به فعالیت خواهد پرداخت.

این نماد که سرمایه ثبت شده‌ای برابر با 30 میلیارد تومانی دارد در دو سال گذشته از وضعیت سود سازی مناسبی برخردار بوده و موفق شده تا در پایان سال‌های مالی 96 و 95 سودی 59 تومانی را به ازای هر سهم بسازد. همچنین باید توجه داشت که سود محقق شده شرکت بر اساس گزارش حسابرسی شده شش ماهه منتهی به 31 شهریور 97 شرکت حکایت از ان دارد که «زفکا» در شش ماهه اول فعالیت خود در سال جاری سود 36 تومانی ساخته که در مقایسه با دوره مشابه افزایشی 10 تومانی را نشان می‌دهد.

گفتنی است، این نماد که به عنوان هجدهمین گروه صنعت زراعت و خدمات وابسته وارد فرابورس شده است، در حالی در بازار دوم درج نماد می‌شود که تا پایان سال مالی گذشته سود انباشته‌ای معادل 22 میلیارد و 281 میلیون تومان داشته و جمع دارایی‌های ان به مبلغ 102 میلیارد تومان بالغ می‌شود.