۰ نفر

ترین‌های امروز بازار سهام ( دوشنبه97/11/15)؛

اقبال به تک سهم‌های قطعه ساز/ های‌ وب بیشتر ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۱۹
کد خبر: 334049
اقبال به تک سهم‌های قطعه ساز/ های‌ وب بیشتر ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

در داد و ستدهای امروز تالار حافط، سه قطعه ساز در بین پربازده‌ترین شرکت‌های بورسی قرار گرفتند.

اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ امروز در معاملات بورس تهران با توجه به اینکه شاخص کل 689 واحد رشد کرد، فضای منفی روز گذشته خنثی شود، بر همین اساس امروز در داد و ستد‌های‌ بورس لامیران، کربن ایران و مهندسی نصیر ماشین بیشترین بازدهی را در بین شرکت‌های بورسی کسب کردند. نکته قابل توجه در معاملات امروز اقبال بازار به تک سهم های قطعات ساز از جمله «خنصیر»،«خریخت»،«خاهن» و «خمحور» بود که همگی بالای 4 درصد مثبت خوردند. همچنین برخی از سیمانی‌ها همچمون سیمان تهران، سیمان درود و سیمان خزر نیز روز خوبی را پشت سر گذاشتند. از طرفی شکر شاهرود، بین المللی توسعه ساختمان و سیمان ارومیه بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی  متحمل شدند.

بر اساس این گزارش، های وب،تامین سرمایه لوتوس پارسیان و بانک تجارت نیز امروز بیشترین ارزش معاملات را در بازار سهام به خود اختصاص دادند. همچنین سیمان تهران،صنایع شیمیایی ایران و ماشین سازی اراک نیز امروز خوب حجم خوردند. سایپا، ذوب آهن، بانک صادرات و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی هم در بین ده شرکت برتر بورسی ارز نظر ارزش معاملات جای گرفتند.

در داد و ستد‌های فرابورس نیز کشاورزی و دامپروریبنالود، آسیا سیر ارس و صنایع غذایی مینو شرق پربازده ترین و سرمایه گذاری مسکن پردیس،افرانت و بانک دی زیان‌ده ترین شرکت های فرابورسی لقب گرفتند.

photo_2019-02-04_13-56-49

photo_2019-02-04_13-56-54

photo_2019-02-04_14-19-40