۰ نفر

کنفرانس اطلاع رسانی یک شرکت بورسی برگزار شد؛

سیمان تهران افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را در دستور کار قرار داد/ «ستران» آماده بازگشت به بازار شد

۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷
کد خبر: 332651
سیمان تهران افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را در دستور کار قرار داد/ «ستران» آماده بازگشت به بازار شد

شرکت سیمان تهران روز یکشنبه با توجه افزایش 50 درصدی قیمت سهام متوقف شد و برای بازگشایی کنفرانس اطلاع رسانی برگزار کرد و در زمینه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها توضیحاتی ارائه داد.

اقتصادی آنلاین - رامین بیات؛ سیمان تهران در کنفرانس اطلاع رسانی خود در پاسخ به این پرسش که آیا از فرصت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها (فارق از اینکه شرکت مشمول ماده 141 باشد یاخیر) که مزایای زیادی همچون تقویت و بهبود ساختار سرمایه و امکان تامین مالی مناسب‌تر را فراهم می‌کند، استفاده خواهد کرد یا خیر پاسخ داد.

محمد علی داریانی مدیر عامل سیمان تهران در این رابطه گفت: از یک سو با توجه به روح حاکم در قانون افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها که در راستای اصلاح ساختار مالی و سرمایه ای شرکت است.

 وی افزود: از سوی دیگر نیز با عنایت به افزایش ارزش روز دارایی های شرکت طی سالیان اخیر، در صورت تصویب نهایی افزایش سرمایه و محیا شدن شرایط استفاده از مزایای این قانون، افزایش سرمایه  از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در دستور کار شرکت سیمان تهران و شرکت های تابعه قرار قرار خواهد گرفت. این در حالی است که شرکت های سیمانی به دنبال گرفتن افزایش نرخ مجدد در سالجاری هستند و اگر این امر نهایی شود، آن زمان شرکت های این صنعت بورسی می توانند رشد خوبی را تجربه کنند. از طرف دیگر این افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها برای شرکت هایی نظیر سیمان تهران نیز بسیار مثمر ثمر خواهد بود.