۰ نفر

ترین‌های امروز بازار سهام (یکشنبه 97/11/8)؛

امروز در بازار سهام چه شرکت‌های بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند؟/ بیشترین ارزش معاملات به چه نمادهایی اختصاص یافت؟

۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۲۴
کد خبر: 332434
امروز در بازار سهام چه شرکت‌های بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند؟/ بیشترین ارزش معاملات به چه نمادهایی اختصاص یافت؟

امروز نفت سپاهان با توجه به افزایش 470 درصدی سرمایه در صدر پربازده ترین شرکت‌های بورسی ایستاد و رشد 5 درصدی را تجربه کرد.

 اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ دو شرکت دارویی، کارخانجات دارو پخش و پارس دارو نیز به ترتیب 5 و 4.99 درصد مثبت خوردند. دو شرکت سیمانی خزر و سپاهان نیز در لیست 10شرکت پربازده بورس قرار گرفتند. از طرفی دو صنعت سیمان و دارو با توجه به اخبار مثبتی که پیرامون آن ها وجود دارد، بازار نسبت به آن ها خوشبین است، انتظار می‌رود سیمانی‌ها افزایش نرخ بگیرند و در مورد دارویی‌ها نیز با توجه به مشکلات طرح تحول نظام سلامت و استعفای وزیر بهداشت، یک خوشبینی به وجود آمده، با افزایش بودجه این طرح، از مشکلات آن کاسته شود.

بر اساس این گزارش، سه شرکت کارخانجات تولیدی شهیدی قندی، سرمایه گذاری مسکن و معدنی دماوند نیز زیان ده ترین شرکت های بورسی طی روز جاری بودند.

بانک تجارت نیز که قرار است افزایش سرمایه 458 درصدی را رقم بزند، به رغم اینکه دیروز بسیار مثبت شد و نقدینگی خوبی را به خود جذب کرد، امروز بازار نسبت به این سهم روی خوش نشان نداد و کاهش 4.28 درصدی را به ثبت رساند. این در حالی است که طی روز جاری در نماد «وتجارت» 67.4 میلیارد تومان سهم مورد داد و ستد قرار گرفت که در این زمینه بیشترین ارزش معاملات را در بین شرکت های بازار سهام به خود اختصاص داد. همچنین در این زمینه پست بانک،ایران خودرو و بانک صادرات نیز رتبه های بعدی را به خود اختصاص دادند.

در فرابورس نیز امروز چهار شرکت پتروشیمی فارابی، اصفهان، ممسنی و دهدشت در کنار صنایع بسته بندی مشهد پربازده ترین شرکت‌ها بودند و در مقابل نیز سه شرکت قند نقش جهان، بیمه آرمان و گسترش صنایع پیام زیان‌ده‌ترین شرکت های فرابورسی بودند. 

photo_2019-01-28_14-09-26

photo_2019-01-28_14-09-23

photo_2019-01-28_14-09-15