۰ نفر

امروز در صنعتی بورس‌کالا رقم خورد؛

آرامش در تالار صنعتی / شمش آلومینیوم (فایرا) تنها محصولی که رقابت شد

۸ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۲۵
کد خبر: 325321
آرامش در تالار صنعتی / شمش آلومینیوم (فایرا) تنها محصولی که رقابت شد

امروز معاملات تالار صنعتی بورس کالا به غیر از (شمش آلومینیوم شرکت آلومینیوم ایران) به قیمت پایه معامله شدند. پرارزشترین معامله این تالار به شمش آلومینیوم 99.98 شرکت آلومینیوم ایران (فایرا) به میزان حدود 28.7 میلیارد تومان اختصاص داشت.

اقتصاد آنلاین - لیلی شهیر؛ تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شنبه هشتم دی ماه، میزبان عرضه ۱۰ هزارتن آهن اسفنجی، دو هزار و ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی و ۵۰۰ تن بیلت آلومینیوم، ۴۰۰ تن شمش روی و ۱۰۰ تن مس کاتد بود. در برابر این میزان عرضه، حجم معاملات این تالار حدود 1660 تن بود که حدود 32.3 میلیارد تومان ارزش داشت. گفتنی است، این معاملات طی 13 قرارداد انجام شدند. 

امروز معاملات تالار صنعتی بورس کالا به غیر از (شمش آلومینیوم شرکت آلومینیوم ایران) به قیمت پایه معامله شد. پرارزشترین معامله این تالار امروز به محصول شمش آلومینیوم 99.98 شرکت آلومینیوم ایران (فایرا) به میزان حدود 28.7 میلیارد تومان اختصاص داشت. این محصول امروز با  1.7درصد افزایش نسبت به قیمت پایه معامله شد. این محصول نسبت به معامله قبلی خود در دوم دی، حدود 1.8 درصد کاهش قیمت داشت.

همچنین، طی امروز بیلت 6063 همان شرکت نیز به قیمت پایه کیلویی 20 هزار و 127 تومان نقدی معامله شد و با حدود 402 میلیون تومان ارزش، کمترین ارزش معاملات این تالار را به خود اختصاص داد. این محصول نسبت به معامله قبلی خود در 25 آذر، حدود 9 درصد کاهش قیمت داشت. 

امروز مس کاتد 2، شرکت «فراوری مس تخت گنبد» نیز به قیمت پایه کیلویی 53 هزار و 394 تومان و شمش روی 99.97 شرکت «فرآوری مواد معدنی» نیز به قیمت پایه کیلویی 25 هزار و 267 تومان و حجم 100 تن عرضه شد اما مورد معامله قرار نگرفت.

در این میان آهن اسفنجی «جهان فولاد سیرجان» نیز که به قیمت پایه کیلویی 1224 تومان عرضه شده بود هم به دلیل نداشتن خریدار، از روی تابلوی معاملات حذف شد.