۰ نفر

امروز در تالار صنعتی بورس‌کالا رقم خورد؛

آرامش در تالار صنعتی/ کنسانتره فلزات گرانبهای (فملی) تنها محصولی که رقابت شد

۵ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۱۵
کد خبر: 324702
آرامش در تالار صنعتی/ کنسانتره فلزات گرانبهای (فملی) تنها محصولی که رقابت شد

امروز معاملات تالار صنعتی بورس کالا به غیر از (کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت صنایع مس ایران) به قیمت پایه معامله شد. پرارزشترین معامله تالار صنعتی امروز به شمش روی 99.97 شرکت «صانع روی زنجان» در حدود پنج میلیارد تومان تعلق گرفت.

اقتصاد آنلاین - لیلی شهیر؛ تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز چهار شنبه پنجم دی ماه، میزبان عرضه 35 هزار تن آهن اسفنجی، 120 تن سولفورمولیبدن، 400 تن شمش روی و 9 تن کنسانتره فلزات گرانبها بود. در برابر این میزان عرضه، حجم معاملات این تالار حدود 329 تن بود و حدود 26.4 میلیارد تومان ارزش داشت. این معاملات طی 16 قرارداد انجام شدند. 

امروز معاملات تالار صنعتی بورس کالا به غیر از (کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت صنایع مس ایران) به قیمت پایه معامله شد. 

پرارزشترین معامله تالار صنعتی امروز به شمش روی 99.97 شرکت «صانع روی زنجان» در حدود پنج میلیارد تومان تعلق گرفت. این محصول امروز بدون رقابت، با قیمت پایه کیلویی 25 هزار و 267 تومان در حجم 200 تن فروخته شد. معامله قبلی این شرکت به آبان سال گذشته (کیلویی 13 هزار و 400 تومان) باز می گردد. 

امروز همچنین، شمش روی 99.97شرکت «ذوب احیای قشم» نیز به قیمت پایه کیلویی 25 هزار و 267 تومان عرضه شد اما مورد معامله قرار نگرفت.

آهن اسفنجی امروز نیز مانند قبل به دلیل نداشتن متقاضی از تابلوی معاملات حذف شد. این محصول امروز 1280 تومان قیمت داشت که توسط شرکت های پارس فولاد سبزوار، توسعه آهن و فولا گل گهر و فولاد سیرجان ایرانیان عرضه شده بود. این محصول حدود هشت درصد کمتر از قیمت روز قبل، تعیین شد. 

تنها رقابت امروز این تالار به محصول «کنسانتره فلزات گرانبها» شرکت صنایع ملی مس ایران (فملی) تعلق داشت که در سه گرید مختلف انجام شد. به طور مثال، این محصول در یکی از معاملات خود که به قیمت پایه، یک میلیون و 25 هزار و 661 تومان در هر تن عرضه شده بود که با 40 درصد رقابت، هر تن یک میلیون و 436 هزار تومان فروخته شد.