۰ نفر

مروری بر پیام‌های ناظر امروز؛

روز خلوت پیام‌های ناظر/ «تاپکیش» در یک مناقصه شرکت کرد

۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۰۱
کد خبر: 306108
روز خلوت پیام‌های ناظر/ «تاپکیش» در یک مناقصه شرکت کرد

دوشنبه در بازار سهام کشور نسبت به روز تماما قرمز رنگ قبل، متعادل تر بود. طی این روز که به جز یک مورد، هیچ افشای اطلاعات با اهمیتی در آن رخ نداد، 27 نماد متوقف شدند و 38 نماد دوباره به چرخه معاملات بازگشتند.

اقتصادآنلاین - محمدامین خدابخش؛ شانزدهمین روز از مهرماه 97 بازار سرمایه کشور نسبت به روزهای قبل امیدوارکننده بود. در این روز همزمان با نزدیک شدن به ساعات پایانی معاملات از روند منفی سنگینی که بعضی نمادهای تاثیرگذار را با کاهش قیمت مواجه کرده بود٬ کاسته شد و کم کم بسیاری از این نمادها حتی تا صف خرید هم پیش رفتند. از مهمترین بازگشایی‌های امروز می توان به بازگشت «شاراک» اشاره کرد که با کاهشی 7.6 درصدی در قیمت پایانی 449 تومان آرام گرفت. نماد معاملاتی «حفارس» نیز که به شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس تعلق دارد٬ امروز پس از بازگشایی تا محدوده 940 تومان افزایش یافت، این نماد سرانجام در پایان معاملات امروز در قیمت 929 تومان و پنج ریال و با کسب 7.31 درصد افزایش در قیمت پایانی، به انتظار ادامه معاملات خود در روز آتی نشست.

تنها نمادی که در روز جاری خبری تاثیرگذار بر فعالیت خود ارائه داد٬ شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) بود. گفتنی است. این شرکت به دلیل اعلام قصد خود مبنی بر شرکت در فراخوان مشارکت در نصب، نگهداری و بهره برداری تجهیزات ETC (سامانه پرداخت عوارض جاده ای الکترونیک) متوقف شده است.

خلاصه پیام‌های امروز ناظران بورس و فرابورس در جدول زیر آمده است:

13970716