۰ نفر

ملکی خبر داد؛

ارتقاء فعالیت های بورس کالا در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس

۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵
کد خبر: 297625
ارتقاء فعالیت های بورس کالا در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس

در نشست دیروز، حامد سلطانی‌نژاد مدیرعامل بورس کالا گزارشی درباره عملکرد این سازمان به اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه داد و سوالات نمایندگان از رئیس بورس کالا مطرح شد.

به گزارش اقتصادآنلاین،  ولی ملکی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست دیروز( یکشنبه 11 شهریور) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست دیروز، حامد سلطانی‌نژاد مدیرعامل بورس کالا گزارشی درباره عملکرد این سازمان به اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه داد و سوالات نمایندگان از رئیس بورس کالا مطرح شد.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مباحث مطرح در نشست کمیسیون کمیسیون صنایع و معادن با مدیرعامل بورس کالای ایران در خصوص نحوه کنترل عملکرد کارگزاران در بورس و چگونگی تعیین قیمت پایه فروش محصولات بود؛ همچنین علت توقف عرضه در یک مقطع زمانی کوتاه در بورس کالا مورد بررسی قرار گرفت.

ملکی در پایان یادآور شد: مقرر شد در آینده نیز برای ارتقاء عملکرد و فعالیت های بورس کالا جلسه مشترک کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مسئولان بورس کالا برگزار شود تا اهداف و برنامه‌های این بورس در آینده تبیین شود.