۰ نفر

رئیس روابط عمومی پالایشگاه اصفهان به اقتصادآنلاین خبر داد؛

مشکل کم آبی در «شپنا» برطرف شد/ بازگشت تولید پالایشگاه به میزان سابق

۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱
کد خبر: 288745
مشکل کم آبی در «شپنا» برطرف شد/ بازگشت تولید پالایشگاه به میزان سابق

حاجیان گفت: با تلاش‌های فراوان و تامین آب پالایشگاه اصفهان، تولید بنزین در این مجمتمع به روال سابق بازگشت. تولید «شپنا» پس از رفع کم آبی به 11 میلیون و 600 هزار لیتر در روز رسید.

اقتصادآنلاین - مریم علیزاده؛ روز جاری رئیس روابط عمومی پالایشگاه اصفهان خبر از تامین آب پالایشگاه اصفهان داد و گفت: با توجه به تدابیر از پیش اندیشیده شده و عمیلیاتی شدن پروژه تامین آب از پساب شهر اصفهان، مشکل کم آبی و به تبع آن کاهش میزان تولید در این پالایشگاه برطرف شد. گفتنی است میزان تولید بنزین در این پالایشگاه به 11 میلیون و 600 هزار لیتر در روز رسید.

وی اظهار امیدواری کرد با بهره‌برداری کامل از پروژه تامین آب از پساب تا دو ماه آینده، پالایشگاه با مشکل جدی برای کاهش روند تولید بنزین رورو نباشد. البته حاجیان این را نیز افزود که با توجه به شرایط دشوار کم آبی در استان اصفهان نمی توان به صورت 100 درصدی که کم آبی در «شپنا» بطور کامل برطرف شده است.

گفتنی است؛ دو هفته گذشته خبری مبنی بر توقف تولید بنزین در پالایشگاه اصفهان، نماد این شرکت را در تابلوی معاملات به چالش کشاند اما با پیگیری‌های خبرنگار اقتصادآنلاین مشخص شد که این خبر تنها در حد شایعه است و تنها کمی از میزان تولید پالایشگاه کاسته شده است.