۰ نفر

پوشش ۱۲۲ درصدی فروش در «زنگان» برای ۱۱ ماه

۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸
کد خبر: 255197
پوشش ۱۲۲ درصدی فروش در «زنگان» برای ۱۱ ماه

شرکت صنعت روی زنگان در خصوص رشد قیمتی در ماه گذشته و افت بیش از 20 درصدی در 5 روز کاری گذشته، از طریق کدال اقدام به شفاف‌سازی کرد.

اقتصادآنلاین - مریم علیزاده؛ «زنگان» طی نامه‌ای در خصوص توضیحات شرکت در مورد عملکرد اخیر و نوسانات قیمتی این سهم اعلام کرده است که شرکت در 11 ماه گذشته توانسته 122 درصد از بودجه فروش خود را پوشش دهد.

همچنین شرکت اعلام داشته است در پیش‌بینی حسابرسی شده سال 96 بر اساس عملکرد واقعی 6 ماهه جهت تحقق سود پیش‌بینی شده مورد نظر خرید سهمیه خاک پرعیار از شرکت تهیه و تولید از برنامه‌های شرکت بود که خرید خاک به میزان 3200 تن در آذرماه سال جاری محقق شد و بخش عمده محصول کنستانتره خاک مذکور در دی و بهمن‌ماه 1396 به فروش رسید و این امر منجر به افزایش مقداری و ریالی در این دو ماه اخیر نسبت به ماه‌های گذشته بوده است.

گفتنی است روز گذشته نماد معاملاتی «زنگان» به دلیل نوسان قیمت بیش از 20 درصد طی 5 روز معاملاتی متوالی، متوقف شد. زنگان پس از آنکه 4 بار به دلیل رشد بیش از 20 درصدی در 5 جلسه کاری متوقف شده بود این بار به دلیل افت بیش از 20 درصدی قیمت در 5 روز کاری متوقف شد. گفتنی است روز گذشته شرکت طی گزارشی در کدال اعلام کرده است از تاریخ گزار‌ش‌گری قبلی تا کنون تغییر بااهمیتی رخ نداده است.