۰ نفر

سهامداران کنتورسازی به پولشان می‎رسند

راه‌اندازی خطوط تولید و حل مشکلات کنتورسازی

۶ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۲۲
کد خبر: 240577
راه‌اندازی خطوط تولید و حل مشکلات کنتورسازی

امین تفرشی، عضو هیئت مدیره بانک پاسارگاد، در خصوص روند حل مشکل شرکت کنتورسازی و نقش بانک پاسارگاد در این موضوع و علت برگزاری مجدد مجمع برای انتخاب حسابرس گفت: از بانک پاسارگاد به عنوان یاری رسان خواسته شد تا در خصوص حل مشکل این مجموعه تولیدی ورود کند.

عضوهیئت مدیره بانک پاسارگاد تصریح نمود که بانک هم در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و جلوگیری از به وجود آمدن بحران های کارگری و حفظ برند شرکت در مساله ورود پیدا کرده است. در حال حاضر بررسی ها در حال انجام است تا خطوط تولید شرکت مجددا به تولید برسند و مشکلات کارخانه و خط تولید برطرف گردد.

به گزارش اقتصادانلاین به نقل از بورس24، وی در ادامه گفت: در تلاش هستیم تا نقدینگی لازم برای تخصیص قطعات وارد شده به منظور احیای خطوط تولید تامین شود و تولید به طور جدی در مجموعه از سرگرفته شود . همچنین به پیشنهاد بانک، اعضای هیات مدیره کارآمد و فعالی در جهت رفع سریعتر مشکل انتخاب شده است.

 تفرشی در خصوص علت برگزاری مجمع برای انتخاب حسابرس هم گفت: مجمع آتی برای انتخاب حسابرس برگزار خواهد شد آن هم به این دلیل که در مجمع قبلی براساس آگهی منتشر شده انتخاب حسابرس در بندها قید نشده بود و بر مبنای بند سایر موارد انجام شد و با توجه به حساسیت های موجود در این مجموعه تصمیم بر آن شد تا مجمعی با موضوع انتخاب حسابرس برگزار شود تا تمام فعالیت ها و پیشرفت های آتی در چهارچوب قانون و بدون ابهام و اشکال برگزار شود. با توجه به قابل اتکا نبودن اطلاعات مالی در این شرکت، از شروط بانک این بود که حسابرسی مورد تایید بورس و مورد اعتماد بانک پاسارگاد انتخاب شود تا بتوانیم برای حل مشکلات تولید، کارگر و حفظ این برند پرسابقه اقدامات لازم را عملیاتی کنیم.

لازم به ذکر است "شورای عالی بورس" با تقاضای شرکت کنتور سازی ایران برای مجوز معاملات خارج از ساعت سهام موافقت کرد.