۰ نفر

بورس روی نقطه تعادل/حجم معاملات همچنان کم‌عمق

۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۳۷
کد خبر: 198684
بورس روی نقطه تعادل/حجم معاملات همچنان کم‌عمق

امروز شاخص کل بورس پس چند روز افت و خیز با ۹۷ واحد رشد روز متعادلی را برای بازار سرمایه رقم زد.

به گزارش خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین؛ امروز در بورس تهران تعداد 388میلیون سهم در 31هزار نوبت معامله شد و شاخص بورس توانست با رشد 97واحدی در ارتفاع 79هزار و 855واحد قرار بگیرد.

امروز همچنین، شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 32 واحد، شاخص کل هم وزن 8 واحد، شاخص قیمت هم وزن 6 واحد،شاخص  آزاد شناور 103 واحد و شاخص‌های اول و دوم به ترتیب 31 و 422 واحد افت را تجربه کردند.

امروز شاخص کل فرابورس ( آیفکس)  نیز با 2واحد رشد در ارتفاع 903واحدی قرار گرفت که این حاصل

224 میلیون ورقه به ارزش 117 میلیارد تومان در 27 هزار نوبت بود.

گفتنی است، نمادهای معاملاتی  فارس، آپ و رمپنا سعی کردند بیشترین تاثیر مثبت را بر دماسنج بازار سرمایه بگذارند و نمادهای معاملاتی پارسان، اخابر و شتران با افت روند صعودی بازار سرمایه را با کندی روبرو کردند.

همچنین در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکتهای تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام درخصوص افزایش سرمایه، کی بی سی پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، پتروشیمی خراسان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد پس از ارائه اطلاعات واقعی و توضیحات تکمیلی و شیرین دارو پس از برگزاری مجامع عمومی فوق العاده صاحبان سهام درخصوص افزایش سرمایه و اعمال آن در سامانه معاملات و عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی به تالار شیشه‌ای بازگشتند.