۰ نفر

پس از گذشت دو ماه :

سازمان بورس بالاخره با افزایش سرمایه ذوب آهن موافقت کرد

۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱
کد خبر: 170536
سازمان بورس بالاخره با افزایش سرمایه ذوب آهن موافقت کرد

سازمان بورس و اوراق بهادار پس از بررسی تمامی مدارک با درخواست افزایش سرمایه شرکت ذوب آهن از محل تجدید ارزیابی دارایی های سابق موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین، غلامرضا ابوترابی رییس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه 322 درصدی شرکت ذوب آهن اصفهان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت کرد.

وی افزود: سرمایه شرکت ذوب آهن اصفهان از مبلغ 7 هزار و 868 میلیارد و 405 میلیون ریال به رقم 33 هزار و 180 میلیارد و 587 میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت (بخشی از طبقه زمین) رسید.

 رییس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای در سنا تصریح کرد: این افزایش سرمایه با هدف اصلاح ساختار مالی و استفاده از مزایای موضوع ماده خ 17 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آن‌ها در امر صادرات، خواهد بود.

به گزاش اقتصاد آنلاین موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 322 درصدی شرکت ذوب آهن در حالی است که حدود دو ماه قبل درخواست این ناشر به پیوست اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی و موافقت هیات مدیره به سازمان بورس ارایه شده بود.