۰ نفر

دفاع تمام قد سلطانی‌نژاد در واکنش به بهانه جویی های نعمت زاده:

باید برای جلوگیری از هرج و مرج به قانون احترام گذاشت/ نیازی به تکرار سوء برداشت ها نیست

۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۵۲
کد خبر: 165360
باید برای جلوگیری از هرج و مرج به قانون احترام گذاشت/ نیازی به تکرار سوء برداشت ها نیست

مدیر عامل بورس کالا گفت: ایراد های نعمت زاده بعضاً ناشی از برخی سوء برداشت های قبلی بوده که حل و فصل شده اند و به نظر می رسد که به این نوع مکاتبات دیگر نیازی نیست و تکلیف روشن شده است.

مدیر عامل بورس کالا در خصوص نامه نگاری مجدد  وزیر صنعت به رییس جمهور و اصرار مجدد وی بر سر خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا با وجود مصوبه قانونی شورای رقابت،گفت: ایرادهای وزیر صنعت در نامه نگاری اخیر تکرار ایرادهای قبلی وی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سلطانی نژاد افزود: ابهام های عنوان شده و ادبیات نگارش نامه مذکور تکرار همان ایراد های قبلی است که در جلسات مختلف و حتی با حضور نهاد های تصمیم گیر و قانونگذار مثل شورای رقابت و یا مجمع تشخیص مصلحت نظام به این ابهام ها پاسخ داده شده و راه حل ها نیز ارایه شده است.

به گفته این مقام مسئول ایراد های نعمت زاده بعضاً ناشی از  برخی سوء برداشت های قبلی بوده که حل و فصل شده اند و به نظر می رسد که به این نوع مکاتبات دیگر نیازی نیست و تکلیف روشن شده است.

ضمن اینکه شورای رقابت و کارگروه تنظیم بازار پتروشیمی ذیل این شورا هم اکنون کار خود را دارند به خوبی انجام می دهند.

مدیر عامل بوس کالا، تاکید کرد: همه متولیان کشور باید به نهاد هایی که به موجب قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و به خواست مردم برای نظم بخشی به کار ها در کشور بوجود آمده اند احترام گذاشته و مصوبات آنها را رعایت کرد تا دچار هرج و مرج نشد.