۰ نفر

روایت اقتصاد آنلاین از ضربان ٢۱۰ دقیقه‌ای تالار شیشه‌ای؛

نوبت نوسانگیری به سیمانی‌ها رسید/ چشم‌های خیره بازار سهام به بازار جهانی نفت

۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۰۸
کد خبر: 159888
نوبت نوسانگیری به سیمانی‌ها رسید/ چشم‌های خیره بازار سهام به بازار جهانی نفت

معامله گران بازار سهام امروز شاهد معاملاتی متعادل و اندکی پر حجم تر از دیروز در اغلب نماد های معاملاتی بودند. در این میان گروه های پیشرو بازار نیز در محدوده صفر تابلو(قیمت پایانی) نوسان می کرد.

اقتصاد آنلاین - بهنام صمدی ؛ با پایان معاملات روزسه شنبه دوم آذر ماه 95 ؛ شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با افزایش 74 واحدی نمایشگر عدد 79 هزار و 393 واحد بود.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد 35 واحدی به عدد 16 هزار و 27 واحد دست یافت. شاخص قیمت وزنی ارزشی اما با افزایش26 واحدی به عدد 28 هزار و 15 واحد رسید و شاخص قیمت هم وزن هم با 28واحد رشد، عدد 12 هزار و 781 واحد را تجربه کرد.

امروز همچنین شاخص سهام آزاد شناور با افزایش 42 واحدی به رقم 88 هزار و 706 واحد دست یافت. شاخص بازار اول نیز با 160 واحد افزایش در حالی عدد 56 هزار و 158 واحد را تجربه کرد که شاخص بازار دوم با کاهش 450 واحدی به رقم 169 هزار و 190 واحد رسید.

شاخص کل فرابورس (آیفکس) نیز امروز بدون تغییر محسوسی عدد 833 واحد را تجربه کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ بازار سهام امروز نیز معاملاتی متعادل و کم نوسان را در اغلب نماد های معاملاتی به نظاره نشست بازاری که اگر چهع نیم نگاهی به بازارهای جهانی و نوسانی شدن کامادیتی ها دارد اما لزوم اصلاح تکنیکالی قیمت ها را به عنوان پیش زمینه بازگشب شادابی به بازار می داند.

امروز همزمان با اقبال ضعیف خریداران سهام در گروه پالایشی ها گروه های معدنی و تک سهم های فلزات اساسی با تحرک آرام خریداران سهام در قیمت های کف بازار روبرو بود.

همزمان با افزایش اقبال معامله گران کوتاه مدت نگر و اغلب نوسان گیر بازار سهام به گروه سیمانی ها امروز در اغلب نماد های معاملاتی این گروه ؛ بازار سهام با رنج شدن قیمت ها در بالاترین دامنه نوسان قیمتی روبرو بود.

در گروه غدایی ها اما امروز دوباره "غپاک" در گروه لبنیاتی ها در مدار نوسان مثبت قرار گرفت تا برای نوسانگیران بهانه ای برای حضور در این گروه پیدا کند.

 بالاست اما همسو با پر حجم شدن معالات این سهم امروز در حالی معامله دو میلیون سهمی در دامنه وسان مثبت قیمتی را نظاره گر بود که در پایان معالات امروز این نماد صف خرید ناپایدار یک میلیون سهمی را به نظاره نشست.

همچنین در گوره پتروشمیی ها  در حالی تک سهم های این گروه خودنمایی می کنند که تکنیکالیست ها در این گروه به دنبال سهم های زیر خاکی  همچون پارس پامچال هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین امروز بازار سهام بازاری متعادل و کم نوسان بود که در اغلب نماد های معاملاتی میل به نوسان در محدوده صفر تابلو(قیمت پایانی ) داشت. بازاری که به نظر می رسد با توجه به تعطیلات تقویمی اخیر و همچنین در هفته آینده همچنان با معاملاتی کم حجم و نوسان محدود مواجه باشد.