۰ نفر

مدیرعامل پتروشیمی آبادان به اقتصادآنلاین خبر داد؛

ابهامی در اطلاعات ارسال شده به سازمان بورس نداریم

۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۱۳
کد خبر: 153215
ابهامی در اطلاعات ارسال شده به سازمان بورس نداریم

در حالی که ناظر بازار، نماد معاملاتی پتروشیمی آبادان را به دلیل ابهام در اطلاعات متوقف کرده است، مدیرعامل این شرکت از عدم ابهام در صورت های مالی خبر داد.

صبح امروز نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی آبادان «شپترو» با پیام ناظر بازار مبنی بر ابهام در ارائه معاملات متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادآنلاین، پس از ارائه پیام ناظر بازار مبنی بر توقف نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی آبادان، مدیرعامل این شرکت از عدم وجود ابهام در اطلاعات ارسالی خبر داد.

این در حالی است که روز گذشته، گزارش 6 ماهه «شپترو» در سامانه کدال منتشر شد. در گزارش منتشر شده، زیان انباشه این شرکت 46 میلیارد تومان برآورد شده است. با توجه به این که عمده ترین محصول تولیدی پتروشیمی آبادان، پی وی سی است و این محصول در تابستان گذشته، با تقاضای زیادی مواجه بود، می توان گفت که گمانه زنی تحلیلگران بازار مبنی بر بهبود شرایط این شرکت تا پایان سال جاری، بی دلیل نیست. البته اخبار تایید نشده ای مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و فروش دارایی های شرکت نیز به عنوان اخبار مثبتی برای این شرکت مطرح می شوند.

با این حال، امروز معاملات سهام این شرکت توسط ناظر سازمان بورس بسته شد و علت آن ابهام در ارائه اطلاعات مندرج شد.

مسعود جبرئیلی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان در گفت و گو با اقتصادآنلاین گفت: در اطلاعات ارسالی به سازمان بورس هیچ ابهامی وجود ندارد. توقف معاملات به دلیل ارائه گزارش 6 ماهه بوده است که در آن زیان انباشته این شرکت مشهود است.