۰ نفر

در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی استان انجام شد

قدردانی استاندار مازندران از عملکرد بانک صادرات ایران

۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۲۷
کد خبر: 447171
 قدردانی استاندار مازندران از عملکرد بانک صادرات ایران

​استاندار مازندران در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی استان، از عملکرد بانک صادرات ایران در حمایت از واحد‌های تولیدی استان قدردانی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، استاندار مازندران با قدردانی از عملکرد بانک صادرات ایران در استان مازندران به جهت عدم تملیک واحدهای تولیدی و صنعتی بدهکار در سال گذشته، اظهار داشت: مجموعه مدیریت بانک صادرات مازندران توانست با سیاست تعاملی و فرصت‌دهی جهت احیا واحدهای تولیدی و کمک به پرداخت حقوق کارکنان این واحدها در سال ۹۸ از طریق طرح همیان سپهر عملکرد قابل‌تقدیری از خود به نمایش بگذارد.

احمد حسین‌زادگان در جمع مدیران استانی و روسای بانک‌های عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی مازندران در سالن بانک ملی شهرستان بابلسر، با اشاره به نقش مهم این شورا در توسعه مازندران گفت: شورای هماهنگی بانک‌های استان می‌تواند در سال جهش تولید، رونق هر چه بیشتر کسب‌وکارها و اشتغال‌زایی را شتاب دهد.

وی با بیان این‌که امروز مشکلات واحدهای تولیدی و بانک‌های استان در این جلسه آسیب‌شناسی شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال گذشته باوجود مشکلات و مضایق موجود، همراهی خوبی را در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی شاهد بودیم و این مهم خود را در میزان مصارف بانک‌ها نسبت به منابع آن‌ها نشان داده است که رشد ٤ درصدی نسبت به سال قبل از آن داشته و این نشانگر همکاری و همراهی بانک‌های دولتی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و رشد و توسعه اقتصادی در استان است.

استاندار مازندران ادامه داد: طبق گزارش‌های ارائه‌ شده از سوی مدیریت بانک صادرات مازندران، این بانک در راستای احیا واحدهای تولیدی جلسات متعددی را با بدهکاران کلان بانکی، تولیدکنندگان و شرکت‌های کم‌فعال یا غیرفعال، انجام داده و با تعامل دوسویه راهکارهای مناسبی را برای برون‌رفت از مشکلات این واحدها اجرایی کرده است که این‌گونه اقدامات باید الگویی برای سایر بانک‌های استان باشد.

وی ادامه داد: بانک صادرات ایران در ادامه موفقیت‌های خود توانسته با مدیریت هوشمند سازمانی به‌عنوان موفق‌ترین بانک استان در وصول مطالبات نام خود را بالاتر از بانک‌های دیگر قرار دهد.

استاندار مازندران گفت: به جرات می‌توان گفت مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان مازندران، عملکرد درخشانی که از خود به نمایش گذاشته و یکی از توانمندترین مدیران سیستم بانکی استان به شمار می‌رود.

حسین‌زادگان با اشاره به شعار سال جاری که به فرموده مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نام‌گذاری شده است اظهار کرد: بانک صادرات مازندران در سیاستی جدید بازاریابی مویرگی و حضور در تمامی شهرک‌های صنعتی استان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات با کارفرمایان، صنعتگران و تولیدگران استان، کمک به احیای چرخه تولید و توزیع و مصرف از طریق طرح طراوت از دیگر برنامه‌های محوری بانک صادرات مازندران در سال جهش تولید است.